مطالب مرتبط:
عراقچی در دیدار با رییس جمهور مصر: استفاده از همه ظرفیت های دیپلماتیک برای جلوگیری از تشدید اوضاع امنیتی منطقه و کاهش درد و رنج مردم در فلسطین و لبنان مورد تاکید ماست / السیسی: وضعیت امنیتی موجود در منطقه هشدارآمیز است
دیدار و رایزنی عراقچی با رییس جمهور مصر
جزییات مهمترین دیدار عراقچی در مهمترین سفر منطقه ای ؛ السیسی: وضعیت امنیتی منطقه هشدارآمیز است | پیام پزشکیان ابلاغ شد ؛ واکنش رییس جمهور مصر
جزییات مهمترین دیدار عراقچی در سفر منطقه ای | السیسی: وضعیت امنیتی منطقه هشدارآمیز است | پیام پزشکیان ابلاغ شد ؛ واکنش رییس جمهور مصر
عراقچی با رییس جمهور مصر دیدار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1403 ساعت 22:002024-10-17سياسي

عراقچی: رایزنی هایم با رییس جمهور مصر بسیار صریح، مستقیم و جدی در خصوص اوضاع منطقه بود


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، گفت: رایزنی های امروزم با آقای السیسی بسیار صریح، مستقیم و جدی در خصوص اوضاع منطقه بود.

- عراقچی: رایزنی هایم با رییس جمهور مصر بسیار صریح، مستقیم و جدی در خصوص اوضاع منطقه بود وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، گفت: رایزنی های امروزم با آقای السیسی بسیار صریح، مستقیم و جدی در خصوص اوضاع منطقه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عباس عراقچی در ارتباط با رایزنی های روز پنجشنبه خود با مقامات مصر در قاهره گفت: مسائل دو جانبه ای بین ایران و مصر وجود داردکه در خصوص آن در این دیدارها صحبت کردیم، روابط دو جانبه را مرور کردیم و فکر می کنم که الان چشم انداز بهتری وجود دارد.

وی افزود : موضوع اصلی سفر من در حال حاضر مشورت ها و رایزنی ها در خصوص مسائل منطقه بود.

این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران همچنین در مورد رایزنی اش با رییس جمهور مصر گفت : رایزنی های امروزم با آقای السیسی بسیار صریح، مستقیم و جدی در خصوص اوضاع منطقه بود.

عراقچی با بیان این که ما نگرانی ها و منافع مشترک داریم و طبیعی است که موضوعات مورد اختلافی نیز وجود دارد، تصریح کرد : مشورت های امروز بسیار سازنده بود از این جهت که دیدگاه های دو طرف بهم نزدیک است.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - رایزنی ها - جمهوری اسلامی - رایزنی - وزیر امور خارجه - رییس جمهور مصر - جمهور
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: رایزنی هایم با رییس جمهور مصر بسیار صریح، مستقیم و جدی در خصوص اوضاع منطقه بود

عراقچی: رایزنی هایم با رییس جمهور مصر بسیار صریح، مستقیم و جدی در خصوص اوضاع منطقه بود